Technische Commissie Senioren

(onder verantwoordelijkheid T.C.S.)

Christiaan Rebel

Informatie

De seniorengroep van de T.T.V. Huizen kent zowel competitie- als recreatief spelende leden.

Deze groep leden kan verschillende avonden in de week gebruik maken van de zalen.

Kijk voor de openingstijden onder menu-item Algemeen.

De T.C.S. regelt vele zaken waaronder:

competitie

trainingen

toernooien

opvang nieuwe leden

overige activiteiten

Heeft u interesse in de tafeltennissport en u wilt een keer komen kijken en/of meedoen?

Kom gewoon een keer langs of neem contact op met de voorzitter van de seniorencommissie.

Toernooien

Door de T.C.S. worden t.b.v. de senioren verschillende toernooien georganiseerd.

Voor de leden kennen we het Oliebollentoernooi, de Clubkampioenschappen, regelmatig op donderdag een Recreantentoernooi en incidenteel opduikende verrassingen, zoals Dubbeltoernooien e.d.

Daarnaast wordt ook ruimte gegeven aan niet-leden via een aantal promotionele toernooien zoals de Oliebollen-, Bedrijven- en Stratentoernooien.

Voor de communicatie t.b.v. deze promotionele toernooien worden meerdere wegen bewandeld.

Aankondigingen van de diverse toernooien zijn in ieder geval steeds te vinden op deze site onder "Agenda" op de homepage en de winnaars/resultaten zijn, eventueel aangevuld met verslagen en/of foto's, te vinden onder "Nieuws".

Recreanten

De T.T.V. Huizen heeft een leuke recreantengroep.

Deze groep staat onder leiding van Christiaan Rebel.

Alle recreanten hebben genoeg mogelijkheden om de krachten te meten met andere spelers van de vereniging.

Regelmatig worden er speciale toernooitjes georganiseerd waarbij de recreanten het kunnen opnemen tegen competitiespelers.

Ook worden er regelmatig toernooien georganiseerd waarbij niet-leden mee kunnen doen!

Heeft u interesse? Neem dan contact op met de voorzitter van de seniorencommissie of loop eens binnen...