Superstar

SuperStar

Wordt uw kind een SuperStar?

Tafeltennisvereniging Huizen start Project “bewegen voor 4-6 jarigen”

Bewegen is gezond en belangrijk. Dat weten we allemaal.

Vanaf januari 2018 gaat de tafeltennisvereniging Huizen een nieuw project starten. Dit project richt zich op kinderen in de leeftijd van 4-6 jaar. Op een speelse manier worden de kinderen bewust gemaakt van de mogelijkheden van hun lichaam. Na een startperiode zullen ze ook bekend gemaakt worden met een balletje en een batje en zullen ze kennis gaan maken met de tafeltennissport.

Op de zaterdagochtend van 10.00 uur – 11.00 uur zullen trainers klaar staan om uw kind te begeleiden. De kosten zijn laag, Voor minder dan 7 euro* per maand krijgt uw kind een tafeltennisbatje, veel plezier en gezond bewegen voor terug. Uw kind kan een echte SuperStar worden!

U kunt de tafeltennisvereniging Huizen vinden in de gymzalen achter het Holleblok winkelcentrum.

Interesse? Voor meer informatie of opgeven van uw kind kunt u contact opnemen met Maarten Robbers: tcj@ttvhuizen.nl of kijk op www.ttvhuizen.nl

Mocht u al eerder met uw kind kennis willen maken met de tafeltennisvereniging Huizen of wil je als jeugdige een keer komen kijken?

Elke zaterdag tussen 10.00 uur en 11.30 uur zijn alle kinderen en jeugdigen t/m 17 jaar van harte welkom.

*Voor meer informatie zie contributie