Veteranen

65+ Club

Marius Hettema

Informatie 65+ club

Op de woensdagmiddag hebben de 65+ veteranen van TTV Huizen hun tafeltennismiddag.

Aanvang 14:00 uur tot 16:00 uur.

Daarna is er nog een gezellige ‘derde helft’ in onze clubkantine.

De spelersgroep is verschillend in sterkte. Niveau loopt van voormalig promotie-, hoofd- en 1ste klasse, kabbelend af tot actieve recreanten. Voor ‘elk-wat-wils’ dus, met een wisselende opkomst van 16 tot 24 spelers.

Ben je nog geen 65 jaar, maar zit je op woensdagmiddag te popelen om te gaan tafeltennissen? Uiteraard geen probleem, kom gewoon langs. Wil je wat meer informatie vooraf? Kom dan vast koffie drinken rond 15:00 uur.

Om iedereen zoveel mogelijk tegelijk te laten spelen, is dubbelspel favoriet. Op maximaal 6 tafels kunnen zo 24 spelers hun energie kwijt. Voor de koffiepauze wordt er een dubbelspel gespeeld, waarbij sterkere en zwakkere spelers zijn gemixt. Na de koffie kiest iedereen zelf zijn tegenstander. Ik zeg wel ‘zijn’ maar gelukkig zitten en ook dames in onze groep. Veel te weinig vinden we allemaal, dus die zijn extra welkom

Er zijn twee mogelijkheden om hier aan deel te nemen:

1. Een volwaardig lidmaatschap van € 176,25 (prijsniveau 2023). Hiermee kan je spelen op alle dagen die TTV Huizen open is: dinsdagavond, woensdagmiddag, donderdagavond en vrijdagavond.
  2. De tweede optie is 5 Euro betalen per keer dat je speelt. Dit biedt veel flexibiliteit. Vooral als je vaak langere tijd niet speelt. Je betaalt maximaal voor 35 keer, dus nooit meer dan de algemene jaarcontributie. Uiteraard mag je wel daarna gewoon het jaar ‘gratis’ uitspelen. NB: Met deze 2de optie kan alleen op de woensdagmiddag gespeeld worden.

Er kan een keer vrijblijvend mee gespeeld worden.

Beide opties zijn inclusief:

• Gratis kopje koffie of thee;
  • Basis lidmaatschap NTTB;
  • Gezelligheid;
  • Lekker bewegen.
  • Ouderwetse spierpijn…

Ben je een oud tafeltennisser of een beginner? Op de woensdagmiddag ben je van harte welkom om, onder het genot van een vers kopje koffie en gezelligheid, een balletje te komen slaan.

Neem wel zaalsportschoenen mee.

Gezellig als je langs komt!

Karel de Boo, Ed Apelboom, Marius Hettema, (heel vaak aanwezig)

De zaal ligt naast ‘kleuterschool’ ‘De Parel’, bij Winkelcentrum Holleblok: Holleblok 4 in Huizen.