Voltreffer

De Voltreffer

De Voltreffer is het officiële orgaan van de Tafeltennisvereniging "Huizen”.

De Voltreffer is sinds jaar en dag HET clubblad van onze vereniging. Een leuk en afwisselend blad waarin vele zaken vermeld worden. Aankondigingen, verslagen, competitieresultaten, agenda en "wie is deze vrijwilliger" zijn maar een paar voorbeelden om op te noemen.

Het blad komt vanaf 2016 4 keer per jaar uit.

De Voltreffer heeft onder leiding van Maarten Robbers een kleine wijziging ondergaan door oa de lay-out te wijzigen, een eigen email-adres en een redactie-uitbreiding voor de eindcontrole, die gedaan wordt door Petra Tax, zodat de Voltreffer een clubblad is geworden waar de vereniging trots op mag zijn.

Vanaf de eerste nieuwe Voltreffer in 2017 hebben Pieter Bosch en Geert Molenaar het stokje van Maarten Robbers overgenomen.

Iedereen die iets leuks te schrijven of te melden heeft kan contact opnemen met de redactie door email te naar voltreffer@ttvhuizen.nl

Vanaf 2016 is de Voltreffer helemaal digitaal gegaan deze te lezen via Issuu.com, voor meer uitleg hoe je moet navigeren klik dan hier er zijn twee uitgaves van de voltreffer, Issuu.com is voor leden en adverteerders en wat op hier onderaan staat is voor iedereen toegankelijk.