klik om naar boven te gaan

18-03-2024

Bekercompetitie 2024

Via deze weg informeren wij u over de Bekercompetitie afdeling Midden 2024

De bekercompetitie staat open voor senioren en jeugdspelers vanaf leeftijdsgroep O17.

Leden van een bekerteam behoeven niet lid te zijn van dezelfde vereniging.

Onderstaand een overzicht van de planning:

Planning Beker 2024

Start inschrijving 29 maart

Sluiting inschrijving 19 april - 23:59 uur

Aanvang bekercompetitie29 april t/m 4 mei (poule-fase week #1)

Inhaalweek 20 t/m 25 mei

Start KO-fase 27 mei t/m 1 juni
Finale 1 t/m 6 juli

Inschrijving:

Vanaf 29 maart kan ik via de TTappteamsvoor de bekercompetitie in schrijven. Een team mag uit 4-7 spelers bestaan, dit mogen ook recreanten zijn, mits ze basislid zijn van de NTTB. Zolang de poulefase nog bezig is mogen er nog spelers bijgeplaatst worden of verplaatst worden naar een ander (mits ze nog niet gespeeld hebben). In de knock-out rondes mogen alleen spelers meespelen die ook in de poulefase hebben meegespeeld.

Inschrijvingen kunnen naar mij gestuurd worden via de mail wss@ttvhuizen.nl of via whatsapp. Stuur deze uiterlijk 16 april naar mij, zodat ik ook de tijd heb om deze in te voeren.

Competitie (senioren)

Het voorjaarsseizoen als al weer een aardig eind op weg en met wisselende resultaten. Een aantal teams met zekere degradatie, een aantal stayers en een aantal promotiekandidaten. Maar er moet ook al weer worden nagedacht over de volgende competitie. We hebben daar wel wat meer tijd voor dan tussen het najaarsseizoen en het voorjaarsseizoen, maar we kunnen er met z'n allen vast wel over nagaan denken. Dus hierbij het verzoek om jullie voorkeuren aan te geven zoals: lekker doorgaan in dezelfde samenstelling, ik wil stoppen (informeer zelf wel even je team), ik wil in een ander team uitkomen (informeer zelf wel even je eigen team en overleg met je beoogde team), ik wil beginnen met competitiespelen (als je al een team op het oog hebt overleg even met ze en zo niet geef even aan welke klasse je denkt te kunnen spelen). Reactie in teamverband mogen uiteraard ook. Mocht je in een andere klasse willen uitkomen dan waar je recht op hebt kun je dit aangeven, let wel: Of je die klasse krijgt hangt af of de competitieleider dit goedkeurt.
Graag heb ik de reactie zo spoedig mogelijk na de afloop van de competitie (19/4) binnen. Ik heb nog geen deadline van de competitieleider, maar probeer zou ik ze uiterlijk 10 mei binnen willen hebben.

17-03-2024

Esmée Folkerts succesvol in Den Haag.

Esmée speelde in Den Haag haar 1e A-toernooi, na een zenuwachtig begin ging zij steeds beter spelen, wat leidde tot een mooie 5e op dit toernooi, waarvoor zij 10e geplaatst was. Gefeliciteerd Esmée met dit mooie resultaat.

TTV huizen

26-01-2024

Algemene clubkampioenschappen TTV Huizen.

Op vrijdagavond 26 januari 2024 werden de Algemene Clubkampioenschappen gespeeld.

Op deze vrijdagavond waren er 15 leden, die hun tafeltenniscapaciteiten met elkaar wilden meten. De deelnemers werden verdeeld over 3 poules, waarbij de nummers 1, 2 en de twee beste nummers 3 doorgingen naar de kwartfinales.

In poule A speelden Nico, Frank, Robert B., Ruud en Bram. In deze poule ging Nico, Robert B. en Frank door naar de kwartfinales.
In poule B speelden Patrick, Lennard, Robert S., Cees en Rob. Naar de kwartfinales gingen uit deze poule Patrick, Lennard en Robert S.

In poule C speelden Jurriaan, David, Peter, Christiaan en Henk. Naar de kwartfinales gingen hier David en Jurriaan.

Kwartfinales

Nico - Robert S., Robert B. - Lennard, David - Frank en Patrick - Jurriaan.

De winnaars waren Nico, Robert B., David en Patrick.

Halve finales

In de halve finale speelde Nico tegen Robert B. Nico won deze partij met 3-0.

In de andere halve finale stond Patrick tegenover David. Hier won Patrick met 3-0.

Finale

Zoals verwacht een finale tussen Patrick en Nico. Patrick had zich goed opgeladen en de vraag was of Nico zich ook voldoende opgeladen had. De spanning was er, er werd mooi tafeltennis ten tonele gebracht, de eerste twee games gingen naar Patrick. De derde game werd gewonnen door Nico. Dus de vraag kwam: was er weer een mogelijkheid voor Nico om weer clubkampioen worden? In de vierde game herpakte Patrick zich en liep uit naar een voorsprong van drie punten. Deze voorsprong gaf hij niet meer uit handen, Patrick werd de CLUBKAMPIOEN 2024.

Gamestanden 11-8, 11-4, 9-11 en 11-6.

Patrick, gefeliciteerd en iedereen bedankt voor een gezellige avond!

TTV HUiZen

21-01-2024

2 jeugdspelers van Huizen in de prijzen 🏓🏓Stijn 2de in klasse 6 🏓🏓 en 🏓🏓Aimée 3de in klasse 4 🏓🏓. Gefeliciteerd met dit mooie resultaat

TTV Huizen