Met Sport Groot

Iedereen kent het wel: PingPong! Of beter: Tafeltennis!

Tafeltennis is een sport voor jong en oud. Bij Tafeltennisvereniging Huizenis dan ook beide mogelijk, zowel recreatief als op competitieniveau.

T.T.V. Huizen nodigt zowel de jeugd als volwassenen van harte uit om kennis te komen maken met de tafeltennissport. Wij organiseren innovember en december een aantal activiteiten in onze sportzalen met kantine bij winkelcentrum “het Holleblok”. Deze activiteiten laten u kennis maken met de tafeltennissport en onze gezellige vereniging.

Waarom tafeltennis voor mij?

● Sport voor jong en iets minder jong

● Techniek en tactiek in één sport

● Individueel sporten in teamverband

● Gezelligheid

● Recreatie

● Beweging

● Sociaal

Voor de jeugd

Tafeltennis clinics op school

Heeft u als school interesse voor een clinic voor ALLE groepen neem dan contact op tcj@ttvhuizen.nl

zij kunnen vertellen wat ze doen.

Instuif

Op verschillende zaterdagen in het jaar zijn er instuifdagen.

Tussen 10.00 - 12.00 uur instuif zijn de kinderen van harte welkom.

Basisscholentoernooi

Speel wedstrijden tegen kinderen van andere basisscholen en zorg dat jouw school met de grote (wissel)beker naar huis gaat.

Wanneer:

Aanvangstijd voor beide dagen 10:00u

Duur voor beide toernooi 15:00

Opgeven via tcj@ttvhuizen.nl.

Oliebollentoernooi Jeugd

Speel mee op dit echte tafeltennis toernooi, waarop beginnende tafeltennissers punten voorsprong krijgen tegen (iets) betere spelers.

Wanneer:

Opgeven via tcj@ttvhuizen.nl.

Jeugd training recreanten

Elke zaterdag is de superstar training voor kinderen van 4-6 jaar, deze training is vanaf 10:00 - 11:30 uur.

Ook op zaterdag maar dan van 10.00 – 11.30 uur is er de jeugd recreanten training. Je mag geheel vrijblijvend aan een aantal trainingen deelnemen, waarna je kunt beslissen of je lid wilt worden van de vereniging.

Voor de volwassenen

Ook voor de volwassenen organiseert TTV Huizen een aantal activiteiten die in het teken staan van kennismaking met de vereniging en het tafeltennis. Deze activiteiten zijn geheel vrijblijvend en verplichten u tot niets.

Kom daarom binnen en doe gezellig mee op de volgende data.

Pieten-toernooi

Op .. november vindt het zogenaamde “Zwarte Pieten-toernooi” plaats. Dit toernooi begint om 20.30 uur. Recreanten en niet-leden spelen tegen elkaar; een leuk toernooi om de krachten te meten.

Oliebollentoernooi (ovb)

.. december wordt het jaarlijkse Oliebollentoernooi voor niet-leden gehouden. Deze klassieker begint om 20.00 uur en biedt de garantie voor veel spelplezier, gezelligheid en natuurlijk oliebollen!

Senioren training recreanten

Daarnaast is het mogelijk om iedere donderdagavond de vereniging binnen te lopen. Dan worden er recreantentrainingen verzorgd van 20.30 uur tot ongeveer 22.00 uur. U mag vrijblijvend aan vier trainingen deelnemen, waarna u kunt beslissen of u lid wilt worden van de vereniging.

Foto's

Bij deelname geeft u automatisch toestemming voor het maken van foto's en te gebruiken, wilt u dat niet geeft het door aan de toernooileiding of al bij de inschrijving.