Onze sponsors

Adverteerders "de Voltreffer"

Clubshirt sponsoring

Beachline Hairstyling

J. Spier & Zn. geluids- en wasmachinespec.

Website/infomail

Senioren recreantentoernooi

VD Administraties

Sponsor worden?

De T.T.V. Huizen maakt vele kosten. Wat denkt u van de zaal- en kantinehuur?

De activiteiten/toernooien, materialen zoals tafels, balletjes en netten? Zo noemen we er maar een paar, maar zo zijn er vele andere zaken waar wij als vereniging ons geld aan moeten besteden.

Hoe betalen we dat allemaal?

We hebben natuurlijk onze inkomsten van de clubcontributies en is er een mogelijkheid om donateur te worden van de T.T.V. Huizen. Ook is er nog een speciaal geldpotje voor extra jeugdactiviteiten, "de Club van 25". Daarnaast hebben we natuurlijk een kantine die wat geld oplevert.

Maar hier redden we het niet allemaal mee!!!

Daarom zijn we altijd op zoek naar mensen en bedrijven die onze vereniging willen sponsoren.

Sponsoren kan bij de T.T.V. Huizen op verschillende manieren!

Wat denkt u van advertenties in ons clubblad, "de Voltreffer", dat 5 keer per jaar uitkomt? Voor de hoogte van de advertentie tarieven hoeft u het niet te laten...deze zijn waarschijnlijk het laagst van heel Nederland!

Wat denkt u van teamsponsoring?, toernooi sponsoring?, club sponsoring?, tafeltennistafelsponsoring? En zo zijn er nog vele andere mogelijkheden om uw bedrijf te promoten binnen onze vereniging en daar buiten.

We krijgen elke week vele spelers van andere verenigingen over de vloer.

Heeft u interesse om onze vereniging te steunen en wilt meer informatie?

Stuur dan email naar pac@ttvhuizen.nl dan neemt iemand van de commissie contact met u op om dan eventueel een afspraak te maken wat de mogelijkheden zijn te bespreken.