Table star Challenge

Table Stars Challenge

Wordt nu een ‘Table Star’ bij T.T.V. Huizen

Speciaal voor de beginnende jeugdleden gaan we bij de T.T.V. Huizen starten met ‘Table Stars Challenge

Beginnende en nieuwe jeugdleden leren hiermee op een leuke, leerzame en snelle wijze de basis beginselen van tafeltennis en kunnen daardoor al snel deelnemen aan wedstrijden en competitie.

Om dit te bereiken worden allerlei onderdelen geoefend en uiteindelijk wanneer men dit voldoende kan wordt er een ‘Ster’ verdiend. Wanneer het jeugdlid 7 ‘sterren’ heeft verdiend is hij of zij er klaar voor en kan goed voorbereid mee doen aan de wedstrijden.

Hoe werkt het?

Tijdens de trainingen op de zaterdagochtend (10:00-11:30 uur) wordt er extra aandacht besteed aan de onderdelen die het jeugdlid bij de volgende ‘test’ moet afleggen. Hij of zijn krijgt tijdens de training voldoende mogelijkheden om te oefenen en zelfs 2x al een proef test af te leggen.

Als laatste zal er een proef afgelegd moeten worden en als alle onderdelen van de ‘Ster’ voldoende zijn zal de ‘Ster’ alvast op het diploma bijgeschreven kunnen worden.

Wanneer alle ’Sterren (7) binnen gehaald zijn is het groot feest! Hoera!
‘Table Star’ diploma op zak en op naar de competitie, toernooien en andere tafeltennis evenementen!

Wordt nu lid en wordt een echte ’Table Star’!